Könyvelés, Adótanácsadás és Bérszámfejtés - Kulcs a pénzügyileg is sikeres vállalkozáshoz

24 órán belül visszahívunk | Diplomás, mérlegképes könyvelők | Kollégák 40 év szakmai tapasztalattal | Teljeskörű könyvelési szolgáltatás | Villámgyors válaszadás a megkeresésekre | Egyedi könyvelési rendszerek | Átfogó pénzügyi jelentések | Hatóságok előtti képviselet | Profitorientált szemlélet | Felelősségbiztosítás a nyugalmadért | Kényelmi szolgáltatások

Az Optimum Kontrollnál a célunk, hogy megbízható partneredként segítsünk a pénzügyekben is sikerre vinni a vállalkozásodat. Diplomázott, mérlegképes könyvelőkből álló csapatunk 40 év releváns szakmai tapasztalattal segít a belföldi egyéni vállalkozóknak, kis és nagy cégeknek, és cégcsoportoknak egyaránt.

Szakértő csapatunk lefedi a könyvelési spektrum 100 százalékát a pontos és analitikus könyvelési feladatoktól, a részletes és átfogó adótanácsadáson át, egészen az aprólékos bérszámfejtésig, így a pénzügyi szükségleteid egy kézben, költség és időhatékonyan kerülhetnek elvégzésre bármelyik adónemben is működjön a vállalkozásod.

Az Optimum Kontrollal való közös munka lehetővé teszi, hogy azzal foglalkozhass, amiben a legjobb vagy - a vállalkozásod növelésében, míg mi levesszük a könyvelés komplex feladatainak terhét a válladról. Amikor szükséges, szakértőink képviselnek a hatóságok előtt és a felmerülő kérdéseidet és problémáidat villámgyors, aznapi válaszadással oldjuk és válaszoljuk meg.

Mi nem csak vezetjük a könyvelésedet. Proaktív tanácsadással, képviselettel és a legaktuálisabb ismeretekkel látunk el, hogy magabiztosan navigálhass vállalkozásod pénzügyeiben.

Több mint 80
partnernek könyvelünk
40+ év
szakmai tapasztalat
Megbízható adózó
partnereink 98%-a
Elveszve a számok között: A komplex pénzügyi feladatok kihívásai

Számok, táblázatok, határidők - a pénzügyi management bonyolult világa kijárat nélküli labirintusnak tűnhet. Az általános könyvelési feladatok, az adóügyek és a bérszámfejtés közötti zsonglőrködés, az állandóan változó szabályozói környezetben rengeteg időt és energiát emészthet fel. Amikor a könyvelési és adózási szabályok változnak és a határidők egyre csak közelednek, könnyedén elvész egy felkészületlen vállalkozás a papírok hegyei alatt, miközben a tapasztalatlan könyvelési munkával félrekezelt pénzügyek elveszik a figyelmet és költséges hibákhoz vezetnek, amik nemcsak a vállalkozás bevételeire lehetnek negatív hatással, de a nyugalmadra is.

Az Optimum Kontroll több mint 20 éve, átfogó, precíz könyvelési szolgáltatásokkal, a vállalkozások egyedi igényeit szem előtt tartva vezeti át partnereit a pénzügyek labirinutsán

Szakértő könyvelői szolgáltatások amelyekben végere megbízhatsz

A pénzügyi stabilitás alapvető fontosságú a sikeres vállalkozáshoz és éppen ez az amit az Optimum Kontrollal nyújtani tudunk. Egy csapat diplomás, mérlegképes, tagonként akár 40 év szakmai tapasztalattal bíró könyvelővel biztos lehetsz benne, hogy a pénzügyeid hatékonyan és a legmagasabb szakmai minőségben lesznek kezelve.

A közös munka során proaktív, körülményesség-mentes szolgáltatást kapsz olajozott folyamatokkal amikkel átláthatóvá válnak a pénz, adó, és bérügyek. Csapatunk szerves részévé válik a vállalkozásodnak, mialatt naprakészen, és az aktuális jogi környezetnek megfelelően kezeljük pénzügyeidet.

Kollégáink folyamatos szakmai képzésével biztosítjuk, hogy ügyfeleinket olyan naprakész stratégiai és könyveléstechnikai szolgáltatással lássuk el, amelyek a vállalkozásuk egyéni helyzetét és érdekeit szolgálják.

Nálunk a vállalkozásod pénzügyi egészsége az elsődleges, ami a hosszútávú növekedés és stabilitás alapja.

Nagyjános Ákos
Ügyvezető

Amiben rendelkezésedre állunk

Könyvelés, Bérszámfejtés, Adótanácsadás
Adó és TB jogszabály által előírt tájékoztatás, és adatszolgáltatás készítése
Számviteli és pénzügyi jelentések készítése
Könyvelési rendszer kialakítása, felülvizsgálata
Hatóságok (NAV, TB, Önkormányzat, Magánnyugdíj pénztárak, MÁK, ) előtti képviselet
Kialakítjuk a bérszámfejtéssel a szabadság nyilvántartással és táppénzzel kapcsolatos nyilvántartásokat
Személyes és online konzultációk, és adótanácsadás
Adóbevallások elkészítése és benyújtása
Éves zárások elkészítése
Számviteli bizonylatok kezelése
Éves beszámoló, mérlegek, eredménykimutatások, civil szervezetek éves beszámolójának elkészítése
Belföldi adóbevallások készítése
Könyvvizsgálóval való együttműködés, illetve támogatás
Számviteli szabályok elkészítése és felülvizsgálata, aktualizálása
Elkészítjük a partnereinknek a számviteli, működési, pénzkezelési szabályzatokat
Cégalapítás előkészítése, módosítása, felkészítés a cégalapítással kapcsolatos mindenkori teendőkbe, cégmódosítás
Helyszíni és online könyvelés
Webshopok számláit elektronikusan és online is automatikusan be tudjuk emelni
Nem találtad amit keresel? Kérj visszahívást!

Fedezd fel az Optimum Kontroll különbséget

Teljeskörű könyvelés

Az összes pénzügyi lépésben, részletesen segítünk az adózás megtervezésétől a bérszámfejtésig. A pénzügyi feladatok 100%-át felölelő megközelítésünk segít, hogy a vállalkozás növekedésére koncentrálhass.

Szakértői adótanácsadás

Tapasztalt csapatunk naprakész minden adótörvényt illetően az állandóan változó adózási környezet ellenére is. Proaktívan, időben adunk tanácsokat és tájékoztatunk a legjobb módszerekről. Ezzel is biztosítva, hogy a vállalkozásod mindig megfeleljen a szabályoknak és adóhatékonyan működjön.

Hatékony és pontos bérszámfejtés

Gondoskodunk róla, hogy a munkavállalóid pontosan és időben kapják meg fizetésüket, növelve a munkahelyi elégedettséget.

Kiemelkedő tapasztalat

Csapatunk legtapasztaltabb tagjai több mint 40 év szakmai tapasztalatot szereztek, és a mai napig folyamatosan képezzük magunkat a legfrissebb könyvelési és adózási ismeretek és stratégiák területén. Széleskörű tapasztalatainknak hála ismerjük és gyakorlottak vagyunk az összes adózási forma és cégtípus könyvelésében és a legjobb szakmai gyakorlatokban.

Részletes pénzügyi jelentések

Csapatunk átfogó, részletes pénzügyi jelentéseket készít, amelyek értékes betekintést nyújtanak pénzügyi helyzetedbe és teljesítményedbe, ezzel is segítve a tájékozott stratégiai döntések meghozatalában.

Hatóságok előtti képviselet

Legyen az akár a NAV, TB, Önkormányzat, Magánnyugdíj pénztárak, vagy a MÁK, pénzügyi kérdésekben képviseljük érdekeidet a különböző hatóságok előtt, biztosítva, hogy a jogaidat megvédjük és a rendelkezésedre álló lehetőségeket maximálisan kiaknázzuk.

Akkurátusan kezelt dokumentumok

Többé nem kell aggódnod az elkallódó számlák vagy eltűnt nyugták miatt. Kezeskedünk róla, hogy dokumentumaid gondosan és jól szervezetten legyenek feldolgozva, a biztonságukat is szem előtt tartva.

Oktatás és útmutatás

Partnereinket tanácsokkal és amennyiben igénylik oktatással látjuk el az adó és pénzügyek területén, hozzásegítve őket a jövedelmezőbb üzleti döntések meghozatalához.

Szakértői partnerek különböző területeken

Üzleti kérdéseiddel és problémáiddal megbízható, átfogó partneri hálózatunk az alábbi területeken lehet segítségedre: munkaügy és HR tanácsadás, általános gazdasági ügyekkel foglalkozó ügyvéd, cégjogspecialista ügyvéd, transzferár szakértő tanácsadó.

Felelősségbiztosítás

Az Optimum Kontrollal biztos kezekben leszel. Szakmai felelősségbiztosításunk megóv abban a helyzetben, ha hibát vétenénk, így éves szinten 15 millió forintig fedezi a biztosítási eseményt. Büszkék vagyunk rá, hogy 2001-es indulásunk óta még nem volt szükség rá, hogy használnunk kelljen a felelősségbiztosításunkat.

Átlátható díjazás

Ha velünk dolgozol nem kell rejtett és meglepetés költségekre számítanod. Árazási struktúránk egyértelmű és könnyedén áttekinthető, így mindig pontosan tudni fogod, hogy a díjazásunkban mit, miért fizetsz.

Háztol-házig dokumentum futár

Az üzleti élet rohanó világában tudjuk, hogy az idő a legnagyobb érték. Éppen ezért a háztól-házig dokumentum futár szolgáltatásunk mentesít a papírok szállításának nyűgjétől. Ez a kényelmi szolgáltatás nemcsak időt takarít meg neked, de biztosítja, hogy a papírok mindig a legkörültekintőbb odafigyeléssel legyenek kezelve.

Webshopok kényelmes könyvelése

Webshopod könyvelését teljesen automatizáltan maximálisan kényelmesé tesszük, mert a számlákat online és elektronikusan is be tudjuk emelni, hogy a te időd ne az adminisztrációval teljen, hanem a vállalkozás fejlesztésével.

Vállakozásod pénzügyi navigátorai

Részletekbe menő, átgondolt pénzügyi szolgáltatásokban hiszünk

Az Optimum Kontrollnál elkötelezett szakértői vagyunk a könyvelés, az adóügyek és a bérszámfejtés világának. Sajnos éppen ezért az átfogó, egyénre szabott megközelítésünk nem mindenkinek megfelelő. Ha személytelen, gépsor szerű munkavégzést keresel a könyvelésed elvégzéséhez, hogy inkább semmit se kelljen tudnod róla, akkor nem mi leszünk a megfelelő választás.

A részletes és a vállalkozásra szabott megközelítésünk miatt némi aktív belefolyást igénylünk az ügyfeleinktől. Nyitott és gördülékeny kommunikációra és a vállalkozás összetett pénzügyeibe való betekintésre van szükség, amihez minden támogatást és proaktív tanácsadást megadunk. Ha nem vagy felkészülve egy ilyen munkakapcsolatra, akkor nem biztos, hogy mi leszünk a legjobb választás.

Olyan vállalkozásokkal tudunk együttműködni a legjobban, akik készek időnként aktív szerepet vállalni, és hajlandóak megérteni pénzügyi helyzetüket a hosszú távú növekedés és a helyes stratégiai döntésének meghozatala érdekében. Azok, akik értékelik a magas minőségű, részletesen kidolgozott, személyre szabott könyvelési szolgáltatásokat, páratlan szövetségest találnak az Optimum Kontroll csapatának személyében.

Gyakran Ismételt Kérdések

Korlátozott ügyfélszám, páratlan kiszolgálás

Különlegességünk a személyre szabott, magas színvonalú pénzügyi szolgáltatások nyújtása, ami behatárolja, hogy egy hónapban mennyi új ügyfelet tudunk felvenni. Szelektíven bővítjük ügyfélkörünket, hogy minden új és régi ügyfelünk teljes figyelmet és szakértői útmutatást kaphasson, ne csak egy újabb szám legyen a könyveinkben, mint más irodáknál.

A következő hónapban mindössze 7 új ügyfelet tudunk fogadni, hogy továbbra is maximális minőségben tudjuk kiszolgálni őket. Büszkék vagyunk rá, hogy ügyfeleink 98%-a megbízható adózónak számít, azaz folyamatosan pontos és precíz segítséget és pénzügyi navigációt kapnak az adózási és pénzügyi kötelezettségeik maradéktalan teljesítéséhez, szemben az átlagos irodák 80-85%-os értékéhez képest.

Ezt a minőséget csak akkor tudjuk tartani, ha korlátozzuk a beáramló új ügyfeleink számát, ezért ha könyvelésre vagy egyéb pénzügyi szolgáltatásra van szükséged, akkor arra biztatlak, hogy jelentkezz mielőtt a férőhelyek betelnek.

Kérj ingyenes, kötelezettségmentes visszahívást!

24 órán belül visszahívunk | Diplomás, mérlegképes könyvelők | Kollégák 40 év szakmai tapasztalattal | Teljeskörű könyvelési szolgáltatás | Villámgyors válaszadás a megkeresésekre | Egyedi könyvelési rendszerek | Átfogó pénzügyi jelentések | Hatóságok előtti képviselet | Profitorientált szemlélet | Felelősségbiztosítás a nyugalmadért | Kényelmi szolgáltatások

Ha készen állsz megtudni, hogy milyen a pénzügyi tisztánlátás, növelni a vállalkozásod teljesítményét, és élvezni a nyugalmat amit egy átfogó könyvelési szolgáltatás adhat, akkor jelentkezz az űrlapon!

Az űrlap kitöltése kevesebb, mint egy perc és teljesen ingyenes és kötelezettségmentes!

24 órán belül felkeresünk!

Árajánlatot kizárólag egyeztetés után tudunk adni, hogy minden részletről tudjunk.

Sokat segít ha az űrlap összes rád vonatkozó mezőjét kitöltöd.

Nagyjános Ákos
Ügyvezető

Az űrlap elküldésével elfogadod az Adatvédelmi Nyilatkozat-ban foglaltakat.

Kérlek várd meg amíg betölt a következő oldal miután elküldted a jelentkezésedet, hogy biztosan megkapjuk az üzenetet.

Köszönettel: Optimum Kontroll csapata

KAPCSOLAT

Irodánk címe: 1147 Budapest, Lőcsei u. 9/a

Telefon: +36 1 460 0983

Email: info@optimumkontroll.hu

Ügyfélfogadási idő: 
Hétfőtől-csütörtökig: 8:00 - 16:30 
Péntek: 8:00 - 15:30

2024 optimumkontroll-konyveloiroda.hu - minden jog fenntartva