Az Optimum Kontroll több mint két évtizedes szaktudással és kollégánként akár 40+ év tapasztalattal biztosítja egyéni vállalkozásod könyvelési pontosságát és megbízhatóságát, minden adózási formában, testreszabott, teljeskörű könyvelési szolgáltatással. Precíz és megbízható könyvelési támogatást nyújtunk az összetett adózási rendszerben való eligazodáshoz, csökkentve az adminisztratív terheket és a hibák kockázatát, mindezt átlátható árazással, rejtett költségek nélkül.
Szolgáltatásunkkal nemcsak az adózási határidők miatti stresszt enyhítjük, de gördülékennyé tesszük a NAV-val való kommunikációt is, lehetővé téve, hogy nyugodtan és magabiztosan irányítsd vállalkozásodat. Tapasztalt csapatunk naprakész szaktudással kezeli könyvelési feladataidat, biztosítva a pontos adóbevallások készítését és a jogszabályoknak való teljes megfelelést.
Az Optimum Kontroll könyvelőiroda leveszi válladról a napi könyvelési adminisztráció terheit, hogy a vállalkozásodra fókuszálhass, tudván, hogy a számlák, bizonylatok és bevallások szakértő kezekben vannak. Tapasztalt, diplomás könyvelőink naprakész szaktudással végzik a könyvelési feladatokat, hogy minden pénzügyi rekord pontos és szabályszerű legyen vállalkozásodban.
Szolgáltatásunk olyan, mintha egy személyi könyvelési asszisztensed lenne, aki nemcsak rendben tartja a könyvelésedet, de időben figyelmeztet minden fontos határidőre és kötelezettségre. Csatlakozz elégedett ügyfeleinkhez, akiknek könyvelése mindig naprakész és pontos, így minden este nyugodtan hajtják álomra fejüket, tudva, hogy pénzügyi nyilvántartásaik biztos kezekben, a szabályoknak megfelelően működnek.
könyvelünk partnereinknek
elégedett partnerrel dolgozunk
megbízható adózó minősítés ügyfeleinknél
tapasztalatú, diplomás kollégák
Egyéni vállalkozóként sokan ismerjük az érzést, amikor a könyvelés kezelése több energiát emészt fel, mint maga a vállalkozás. Úgy igyekszünk navigálni a folyamatosan változó adószabályok útvesztőjében, mintha egy labirintusban próbálnánk tájékozódni bekötött szemmel. Közben vállalkozásunk igazi motorja - a kreativitás és a szakértelem várakozásra kényszerül.
Az egyéni vállalkozók könyvelése nem egyszerű matek. A havi adóbevallások, a számlák rendszerezése, és az év végi zárás olyan, mintha egy bonyolult kirakós játékot próbálnánk összerakni, miközben az óra ketyeg. És ha egy darabka nem illik a helyére? Akkor a NAV kopogtat az ajtón, mi pedig ott állunk majd izzadó tenyérrel, remélve, hogy minden rendben van.
Ez a folyamatos stressz lassan, de biztosan felőrli az energiáinkat. Ahelyett, hogy az ügyfeleinkre vagy a szolgáltatásaink fejlesztésére koncentrálnánk, azon kapjuk magunkat, hogy éjszakába nyúlóan bámuljuk a számlákat. Ez nem csak a vállalkozás növekedését lassítja, de a személyes életünk is megsínyli, ha a hétvégi családi programok helyett a NAV honlapját kell böngészni.
Az ingyenes könyvelő szoftverek vagy az olcsó, kezdő könyvelőkkel a munka olyan, mintha biciklivel akarnánk versenyezni egy autópályán. Lehet haladni, de lassú, veszélyes, és végül többet vesztünk, mint nyerünk. Az egyéni vállalkozók könyvelése speciális szaktudást és felkészültséget igényel. Olyat, amit nem lehet egy gyorstalpalón elsajátítani, csak folyamatos tanulással.
Az Optimum Kontroll több mint egy egyszerű könyvelőiroda – mi vagyunk a megbízható könyvelési partnered. Több mint két évtizedes tapasztalattal és kollégánként akár 40+ év szaktudással biztosítjuk egyéni vállalkozásod könyvelésének pontosságát és stabilitását. Szolgáltatásunk ötvözi a korszerű könyvelési technológiákat a személyre szabott szaktanácsadással, így biztosítva, hogy minden adózási formában precízen és szabályszerűen vezessük könyveidet.
Szakértő csapatunk nem csupán számokat kezel – mi a te egyéni vállalkozásod sajátos könyvelési igényeit értjük meg. Minden ügyfelünk számára személyre szabott könyvelési rendszert alakítunk ki, amely figyelembe veszi az adott tevékenységi kör sajátosságait és a vállalkozás egyedi jellegét. Korszerű adatbázis-kezelő és könyvelő szoftvereket használunk, amelyek segítségével folyamatosan naprakész információkat tudunk szolgáltatni vállalkozásod pénzügyi nyilvántartásairól és kötelezettségeiről.
Szolgáltatásunk a teljes körű könyvelési feladatokat lefedi. A havi könyvelésen túl gondoskodunk az adóbevallások pontos és időben történő elkészítéséről, a számlák és bizonylatok precíz kezeléséről, valamint az év végi zárásról. Ez azt jelenti, hogy nem csak rögzítjük a gazdasági eseményeket, hanem proaktívan figyelünk a határidőkre és a jogszabályi megfelelésre, hogy minden könyvelési feladat időben és pontosan teljesüljön. Emellett vállaljuk a könyveléssel kapcsolatos hatósági ügyintézést, így neked nem kell aggódnod az esetleges ellenőrzések vagy adatszolgáltatási kötelezettségek miatt.
Szolgáltatásunk ideális azoknak az egyéni vállalkozóknak, akik pontos és szabályszerű könyvelést szeretnének vállalkozásuknak. Legyen szó akár kezdő vállalkozóról, aki most ismerkedik az adózás és könyvelés világával, vagy tapasztalt szakemberről, aki precíz nyilvántartást igényel – mi mindenkinek testreszabott könyvelési megoldást kínálunk. Hosszútávú együttműködésben gondolkodunk, ahol célunk nem csak a jelenlegi könyvelési feladatok pontos elvégzése, hanem vállalkozásod adminisztratív terheinek folyamatos csökkentése és a pénzügyi átláthatóság biztosítása.
Az Optimum Kontrollnál nem csak rendben tartjuk a könyveidet, de aktívan hozzájárulunk vállalkozásod adminisztratív terheinek csökkentéséhez. Ötvözzük a precíz könyvelést a modern technológiával, és kényelmi szolgáltatásokat is kínálunk, mint az ajtótól-ajtóig dokumentum futár vagy az e-kereskedelmi vállalkozások automatizált könyvelési megoldásai. Hatósági képviseletünk minimalizálja a potenciális kockázatokat, 15 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk pedig gondoskodik róla, hogy a könyvelésed megbízható kezekben lesz. Velünk a vállalkozásod fő tevékenységére koncentrálhatsz, míg mi gondoskodunk a pontos és szabályszerű könyvelésről.
Ezek csupán a leggyakoribb igények. Ha nem találod amit keresel, vedd fel velünk a kapcsoltot!
Könyvelési szolgáltatásunk jelentősen csökkenti az adminisztrációra fordított időt. Többé nem kell órákat töltened papírmunkával, helyette a vállalkozásod növekedésére koncentrálhatsz.
Modern szoftvereket használunk, amelyek automatizálják a rutinfeladatokat. Ez nem csak gyorsabbá, de pontosabbá is teszi a könyvelési folyamatokat.
Többféle csatornán keresztül tarthatod velünk a kapcsolatot, beleértve az e-mailt, telefont és személyes konzultációt. 24 órán belül válaszolunk, amikor kérdésed vagy igényed merül fel.
Szakértő csapatunk folyamatosan keresi a legális adóoptimalizálási lehetőségeket. Ez jelentős megtakarításokat eredményezhet, növelve vállalkozásod profitabilitását.
Részletes és könnyen érthető könyvelési kimutatásokat készítünk. Ezek segítségével mindig tisztában leszel vállalkozásod aktuális bevételeivel, kiadásaival és adókötelezettségeivel.
Naprakész tudásunkkal biztosítjuk, hogy vállalkozásod mindig megfeleljen az aktuális jogszabályoknak. Ezzel elkerülheted a bírságokat és a jogi problémákat.
Több mint 20 éves piaci jelenlétünk stabilitást és megbízhatóságot garantál. Hosszú távú partnerként támogatjuk a vállalkozások sikerét.
Szakértői képviseletünkkel magabiztosan nézhetsz szembe bármilyen hatósági ellenőrzéssel. Mi kezeljük a teljes folyamatot, minimalizálva a stresszt és a potenciális problémákat.
Minden könyvelési szolgáltatást egy helyen biztosítunk, a könyveléstől az adótanácsadásig. Nincs szükség több szolgáltatóra, mi mindent kezelünk ami a könyveléssel kapcsolatban szóba jöhet.
Szakzsargon helyett közérthető nyelven magyarázzuk el a könyvelési folyamatokat és az adózási szabályokat. Mindig érthetően kommunikálunk, hogy könnyen átlásd vállalkozásod könyvelési helyzetét.
15 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk extra védelmet nyújt a hibák ellen. 2012-es indulásunk óta még egyszer sem kellett használnunk.
Jóval a határidők előtt elkészítjük az adóbevallásokat. Így elkerülheted a rohanást és stresszt az utolsó percekben.
Csapatunk rendszeresen részt vesz továbbképzéseken, hogy naprakész tudással rendelkezzünk. Mindig a legfrissebb jogszabályi és szakmai ismeretek birtokában dolgozunk.
Minden jelentést, kimutatást és bevallást többszörösen ellenőrzünk. Ez minimálisra csökkenti a hibák lehetőségét.
Több mint 20 éves piaci jelenlétünk stabilitást és megbízhatóságot garantál. Hosszú távú partnerként támogatjuk vállalkozásod sikerét.
Míg sok könyvelő csak a múltbeli adatokat kezeli, mi aktívan tervezünk a jövőre. Előrejelzéseink és stratégiai tanácsaink segítenek megelőzni a problémákat és kihasználni a lehetőségeket.
Büszkék vagyunk rá, hogy ügyfeleink 100%-a megbízható adózói besorolást kap a NAV-tól, ami azt jelenti, hogy az általunk könyvelt vállalkozások minden adózási kötelezettségüknek pontosan és időben eleget tesznek. Ez a kiemelkedő eredmény nem csak a mi szakértelmünket bizonyítja, de garantálja, hogy velünk a vállalkozásod könyvelése és adóbevallásai mindig rendben lesznek.
ügyvezető
Az Optimum Kontroll teljeskörű könyvelési menedzsmentet biztosít, beleértve a napi könyvelést, adóbevallások elkészítését, adóoptimalizálást és hatósági képviseletet. Célunk, hogy te a vállalkozásod lényegi tevékenységeire koncentrálhass, míg mi biztosítjuk a jogszabálykövető könyvelési hátteret.
Szolgáltatásaink egyesítik a precíz könyvelést és a stratégiai adótanácsadást. Ez a komplex megközelítés lehetővé teszi, hogy maximalizáld a nyereségedet, miközben minimalizálod az adóterheidet és a könyvelés kiszervezésével járó kockázatokat.
Az Optimum Kontrollnál több mint 20 éves tapasztalattal biztosítjuk a precíz, hibamentes könyvelést és adótanácsadást egyéni vállalkozóknak. Szolgáltatásainkkal nyugodt lehetsz, hogy könyvelésed szakértő kezekben lesz.
Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod könyvelése mindig rendben legyen, és ne kelljen aggódnod az adóhatósági ellenőrzések vagy a könyvelési hibák miatt, töltsd ki az oldal alján található űrlapot.
Kevesebb mint fél perc és teljesen kötelezettség mentes
Itt gyors választ kaphatsz a legégetőbb kérdéseidre. Ha nem találsz valamit, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Áraink a vállalkozásod méretétől és igényeitől függnek. Átlátható, fix havidíjas konstrukciót kínálunk, amely tartalmazza az összes alapvető szolgáltatásunkat. Nincsenek rejtett költségek vagy váratlan díjak.
Többszintű ellenőrzési rendszert alkalmazunk, és modern szoftvereket használunk a hibák elkerülése érdekében. Minden munkát legalább két szakember ellenőriz. Ráadásul 15 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk extra védelmet nyújt, bár büszkék vagyunk rá, hogy eddig egyszer sem volt szükség ennek igénybevételére.
Gyors reagálásra törekszünk minden helyzetben. Ügyfeleink általában 24 órán belül választ kapnak kérdéseikre, de sürgős esetekben ennél is gyorsabban reagálunk.
Proaktív megközelítést alkalmazunk az adóoptimalizálásban. Rendszeresen áttekintjük vállalkozásod pénzügyi helyzetét, és személyre szabott stratégiákat dolgozunk ki a legális adóoptimalizálási lehetőségek maximális kihasználására. Ez magában foglalhatja a költségelszámolások optimalizálását, adókedvezmények kihasználását, vagy akár az adózási forma váltását is, ha az előnyösebb számodra.
Nyugodj meg, teljes körű támogatást nyújtunk NAV ellenőrzések esetén. Képviseljük érdekeidet, kezeljük a teljes folyamatot, és biztosítjuk, hogy minden dokumentum és információ rendben legyen. Ügyfeleink 100%-a megbízható adózói státusszal rendelkezik, ami minimalizálja az ellenőrzések valószínűségét.
Abszolút! Szolgáltatásaink skálázhatóak, és örömmel alkalmazkodunk vállalkozásod növekedéséhez. Folyamatosan felülvizsgáljuk és szükség esetén módosítjuk a szolgáltatási csomagot, hogy az mindig megfeleljen az aktuális igényeidnek. Célunk, hogy hosszú távú partnerként támogassuk vállalkozásod sikerét.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk minden főbb adózási formában, beleértve a KATA-t, KIVA-t, és az átalányadózást is. Segítünk kiválasztani a számodra legoptimálisabb adózási formát, és támogatunk az esetleges váltások során is. Folyamatosan képezzük magunkat, hogy naprakészek legyünk minden adózási változással kapcsolatban.
A váltás folyamatát zökkenőmentessé tesszük számodra. Kapcsolatba lépünk a jelenlegi könyvelőddel, és mi intézzük az összes szükséges dokumentáció és adat átvételét. Részletes áttekintést végzünk a korábbi könyveléseden, hogy biztosítsuk a folytonosságot és azonosítsuk az esetleges optimalizálási lehetőségeket. Te csak add meg a felhatalmazást, a többit mi intézzük.
Az Optimum Kontrollnál elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú, személyre szabott szolgáltatások nyújtása mellett. Éppen ezért havonta csak korlátozott számú új ügyfelet tudunk fogadni, hogy minden partnerünknek biztosíthassuk a megérdemelt figyelmet és szakértelmet.
Jelenleg mindössze 5 szabad helyünk van új ügyfeleknek ebben a hónapban. Ez a korlátozott kapacitás teszi lehetővé, hogy minden ügyfelünknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk, és valódi stratégiai partnerként működhessünk közre vállalkozásuk sikerében.
Ha szeretnéd vállalkozásod könyvelését szakértő kezekben tudni, csökkenteni az adminisztratív terheket, és egy megbízható könyvelő céggel dolgozni, akkor jelentkezz az űrlapon!
Nagyjános Ákos
Ügyvezető
A jelentkezéssel elfogadod az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat és engedélyedet adod, hogy felkeressünk e-mailben és/vagy telefonon.