Éve Partnereink Szolgálatában
Elégedett Partnerünk Választása
Az Optimum Kontroll több mint két évtizedes tapasztalattal segíti az egyéni vállalkozókat pontos és hibátlan könyveléssel. Precíz és megbízható könyvelési támogatást nyújtunk minden adózási formában, csökkentve az adminisztratív terheket és a hibák kockázatát.
Nem csak az adózási határidők miatti stressztől szabadítunk meg, de gördülékennyé tesszük a NAV-val való kommunikációt is, lehetővé téve, hogy nyugodtan és magabiztosan irányítsd vállalkozásodat. Tapasztalt csapatunk naprakész szaktudással kezeli könyvelési feladataidat, az adóbevallások pontos elkészítésétől, az általnos könyvelési feladatokon és adóoptimalizáláson át a jogszabályoknak való teljes megfelelésig.
Tudjuk milyen nehéz megtalálni a megfelelő könyvelőt. Sokszor az alacsony ár vagy egy ismerős ajánlása csábító lehet, de egyetlen rossz döntés súlyos következményekkel járhat.
Biztosan hallottál már te is rémtörténeteket róla, hogy:
Az is ismerős lehet, amikor:
Sajnos ezek nem ritka esetek. Sok vállalkozó csak akkor jön rá, hogy rossz könyvelőt választott, amikor már késő és belecsúszott valamelyikbe. Ilyenkor szokott jönni a könyvelő váltás és kezdődhet az egész elölről.
De van egy jó hírem: Nem kell, hogy Te is ezekbe a csapdákba ess. Képzeld el, milyen lenne, ha:
Mi az Optimum Kontrollnál pontosan ezt kínáljuk neked több mint két évtized és 100-nál is több ügyfél folyamatos könyvelésének tapasztalatával.
Szerződéskötés esetén az egyéni vállalkozások elindítása, a kötelező regisztrációk, az esetleges szüneteltetés és újraindítás ingyenes.
Nyugodtan ránk bízhatod vállalkozásod teljeskörű könyvelését. 20+ éves tapasztalatunk garantálja, hogy a könyvelés szakértő kezekben lesz, míg Te a növekedésére koncentrálhatsz
Képzett könyvelőink precíz szoftverekkel minden adózási formában optimálisan vezetik könyveidet, maximalizálva a törvényes előnyöket.
Gondoskodunk a havi könyvelésről, az adóbevallások pontos és időben történő elkészítéséről is. Proaktívan figyelünk a határidőkre és a jogszabályi megfelelésre.
Kezdő vagy tapasztalt vállalkozóknak egyaránt segítünk. Hosszútávú partnerségre törekszünk, folyamatosan csökkentjük az adminisztratív terheket és átlátható pénzügyeket biztosítunk.
Online és táv könyveléssel, ajtótól-ajtóig dokumentum futárszolgálattal és hatósági képviselettel segítünk, hogy kényelmes és biztonságos legyen a könyvelésed kiszervezése.
Szerződéskötés esetén az egyéni vállalkozások elindítása, a kötelező regisztrációk, az esetleges szüneteltetés és újraindítás ingyenes. Tanácsadásunkkal optimalizáljuk az adókat, így akár többet is spórolhatsz, mint a könyvelés díja.
Szolgáltatásunk havi díjas rendszerű, a részletek a lekönyvelt számlák mennyiségétől függnek.
Havi, negyedéves, éves bevallások elkészítése
Adófizetési kötelezettség időben való jelzése
Kimenő és bejövő számlák feldolgozása
Nullás igazolás igénylése
Egyéb bevallás, szolgáltatás elvégzése
Ingyenes tancsadás
Hatóságok előtti képviselet
15 millió forintos felelősségbiztosítás
Havi, negyedéves, éves bevallások elkészítése
Adófizetési kötelezettség időben való jelzése
Kimenő és bejövő számlák feldolgozása
Nullás igazolás igénylése
Egyéb bevallás, szolgáltatás elvégzése
Ingyenes Tancsadás
Hatóságok előtti képviselet
15 millió forintos felelősségbiztosítás
Az árak nettó, ÁFA nélkül értendők. Ha ÁFA mentes vagy, akkor az ÁFA mentes könyvelő cégünkkel kötsz szerződést, így a feltüntetett árak megegyeznek a táblázatban szereplőkkel. Ha ÁFA levonásra jogosult vagy, akkor az ÁFA-s könyvelő cégünkkel is szerződhetsz.
Szerződéskötés esetén az egyéni vállalkozások elindítása, a kötelező regisztrációk, az esetleges szüneteltetés és újraindítás ingyenes.
Felszabadítjuk értékes idődet, hogy a vállalkozásod növekedésére koncentrálhass a papírmunka helyett.
Modern szoftverekkel gyorsabbá és pontosabbá tesszük könyvelési folyamataidat.
24 órán belül válaszolunk kérdéseidre, hogy folyamatos és hatékony legyen az együttműködés.
Legális adóoptimalizálási stratégiákkal jelentős megtakarításokat érünk el vállalkozásodnak.
Részletes, könnyen érthető kimutatásokkal teljes képet kapsz vállalkozásod pénzügyi helyzetéről.
Naprakész tudásunkkal biztosítjuk vállalkozásod teljes jogszabályi megfelelését, elkerülve a bírságokat.
Több mint 20 éves piaci jelenlétünk garantálja a megbízható és szakszerű könyvelési szolgáltatást.
Szakértői képviseletünkkel magabiztosan nézhetsz szembe bármilyen hatósági ellenőrzéssel.
Teljes körű könyvelési és adótanácsadási szolgáltatásunkkal minden pénzügyi igényedet egy helyen kezeljük.
Szakzsargon helyett közérthető nyelven magyarázzuk el a könyvelési folyamatokat és adózási szabályokat.
15 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk extra védelmet nyújt az esetleges hibák ellen.
Jóval a határidők előtt elkészítjük az adóbevallásokat, elkerülve a rohanást és stresszt.
Csapatunk rendszeres továbbképzésekkel biztosítja a legfrissebb szaktudást vállalkozásod számára.
Többszörös ellenőrzési rendszerünkkel minimálisra csökkentjük a hibák lehetőségét.
Előrejelzéseinkkel és stratégiai tanácsainkkal megelőzzük a problémákat és kihasználjuk a kínálkozó lehetőségeket.
ügyvezető
Az Optimum Kontroll teljeskörű könyvelési menedzsmentet biztosít, beleértve a napi könyvelést, adóbevallások elkészítését, adóoptimalizálást és hatósági képviseletet. Célunk, hogy te a vállalkozásod lényegi tevékenységeire koncentrálhass, míg mi biztosítjuk a jogszabálykövető könyvelési hátteret.
Szolgáltatásaink egyesítik a precíz könyvelést és a stratégiai adótanácsadást. Ez a komplex megközelítés lehetővé teszi, hogy maximalizáld a nyereségedet, miközben minimalizálod az adóterheidet és a könyvelés kiszervezésével járó kockázatokat.
Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod könyvelése mindig rendben legyen, és ne kelljen aggódnod az adóhatósági ellenőrzések vagy a könyvelési hibák miatt, töltsd ki az oldal alján található űrlapot.
Kevesebb mint fél perc és teljesen kötelezettség mentes
Itt gyors választ kaphatsz a legégetőbb kérdéseidre. Ha nem találsz valamit, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Áraink a vállalkozásod méretétől és igényeitől függnek. Átlátható, fix havidíjas konstrukciót kínálunk, amely tartalmazza az összes alapvető szolgáltatásunkat. Nincsenek rejtett költségek vagy váratlan díjak.
Többszintű ellenőrzési rendszert alkalmazunk, és modern szoftvereket használunk a hibák elkerülése érdekében. Minden munkát legalább két szakember ellenőriz. Ráadásul 15 millió forintos szakmai felelősségbiztosításunk extra védelmet nyújt, bár büszkék vagyunk rá, hogy eddig egyszer sem volt szükség ennek igénybevételére.
Gyors reagálásra törekszünk minden helyzetben. Ügyfeleink általában 24 órán belül választ kapnak kérdéseikre, de sürgős esetekben ennél is gyorsabban reagálunk.
Proaktív megközelítést alkalmazunk az adóoptimalizálásban. Rendszeresen áttekintjük vállalkozásod pénzügyi helyzetét, és személyre szabott stratégiákat dolgozunk ki a legális adóoptimalizálási lehetőségek maximális kihasználására. Ez magában foglalhatja a költségelszámolások optimalizálását, adókedvezmények kihasználását, vagy akár az adózási forma váltását is, ha az előnyösebb számodra.
Nyugodj meg, teljes körű támogatást nyújtunk NAV ellenőrzések esetén. Képviseljük érdekeidet, kezeljük a teljes folyamatot, és biztosítjuk, hogy minden dokumentum és információ rendben legyen. Ügyfeleink 100%-a megbízható adózói státusszal rendelkezik, ami minimalizálja az ellenőrzések valószínűségét.
Abszolút! Szolgáltatásaink skálázhatóak, és örömmel alkalmazkodunk vállalkozásod növekedéséhez. Folyamatosan felülvizsgáljuk és szükség esetén módosítjuk a szolgáltatási csomagot, hogy az mindig megfeleljen az aktuális igényeidnek. Célunk, hogy hosszú távú partnerként támogassuk vállalkozásod sikerét.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk minden főbb adózási formában, beleértve a KATA-t, KIVA-t, és az átalányadózást is. Segítünk kiválasztani a számodra legoptimálisabb adózási formát, és támogatunk az esetleges váltások során is. Folyamatosan képezzük magunkat, hogy naprakészek legyünk minden adózási változással kapcsolatban.
A váltás folyamatát zökkenőmentessé tesszük számodra. Kapcsolatba lépünk a jelenlegi könyvelőddel, és mi intézzük az összes szükséges dokumentáció és adat átvételét. Részletes áttekintést végzünk a korábbi könyveléseden, hogy biztosítsuk a folytonosságot és azonosítsuk az esetleges optimalizálási lehetőségeket. Te csak add meg a felhatalmazást, a többit mi intézzük.
Az Optimum Kontrollnál elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú, személyre szabott szolgáltatások nyújtása mellett. Éppen ezért havonta csak korlátozott számú új ügyfelet tudunk fogadni, hogy minden partnerünknek biztosíthassuk a megérdemelt figyelmet és szakértelmet.
Jelenleg mindössze 5 szabad helyünk van új ügyfeleknek ebben a hónapban. Ez a korlátozott kapacitás teszi lehetővé, hogy minden ügyfelünknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk, és valódi stratégiai partnerként működhessünk közre vállalkozásuk sikerében.
EKHO-s ügyfeleket sajnos egyáltalán nem tudunk fogadni.
Ha szeretnéd vállalkozásod könyvelését szakértő kezekben tudni, csökkenteni az adminisztratív terheket, és egy megbízható könyvelő céggel dolgozni, akkor jelentkezz az űrlapon!
Nagyjános Ákos
Ügyvezető
A jelentkezéssel elfogadod az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat és engedélyedet adod, hogy felkeressünk e-mailben és/vagy telefonon.